donderdag 30 december 2010

Tradities... iets om in ere te houden!

Tradities, ze komen helaas niet zo vaak meer voor maar ze zijn echt iets om in ere te houden. 
Sinds 2001 heb ik een vaste afspraak met tante Martine, mijn zus Jana, nicht Pauline en de Mams. Met dit groepje trekken we elke keer naar de nieuwste Harry Potter film in de bioscoop. (Ook de bioscoop is steeds dezelfde => Kinepolis Gent! ^^)


Zo gingen we dit jaar ook weer naar de nieuwste Harry Potter film. 
En net als elk jaar was ik toch weer onder de indruk. Het gebeurt niet zo heel vaak dat ik verfilmingen van boeken goed vind, maar de Harry's zijn echt nog wel sterk.


Ook al heb ik de boeken allemaal gelezen (lees 'verslonden') vind ik het nog steeds spannend als ik in de bioscoopzaal zit! Ook nu stond ik weer versteld van de sterke acteerprestaties van de hoofdpersonages... 
Maar zoals je weet komt op 14 juli 2011 de laatste film uit in de bioscoop... 
Het einde van een traditie of vinden we een nieuwe die we kunnen verderzetten?


Wordt vervolgd... hoop ik :) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten